Cercetarea efectuata de Pulsul Profession® și Thought Leadership Series subliniaza managementul realizarii beneficiilor (BRM) ca o prioritate pentru organizații. Noi definim BRM ca procesele și practicile de identificare a beneficiilor și alinierea acestora cu strategia formală. Prin intermediul BRM, organizațiile pot asigura faptul că beneficiile proiectului și programului sunt realizate și susținute.
Am dezvoltat un cadru pentru a ajuta organizația dumneavoastră să implementeze BRM printr-un set de întrebări și de bune practici pentru a identifica, analiza, livrare si de a sustine beneficii care se aliniază la obiectivele strategice ale organizației. Continutul cadru sunt clasificate după cum urmează:
- Identificarea beneficiilor așteptate
- Realizarea/livrarea de beneficii așteptate în timpul execuției proiectului
- Sustinerea beneficiilor dup ace proiectul s-a incheiat lucrările în curs de desfășurare au trecut la unitatea de afacere.
Link: – articol original
(sursa: www.pmi.org)