Cercetarea efectuata de Pulsul Profession® și Thought Leadership Series subliniaza managementul realizarii beneficiilor (BRM) ca o prioritate pentru organizații. Noi definim BRM ca procesele și practicile de identificare a beneficiilor și alinierea acestora cu strategia formală. Prin intermediul BRM, organizațiile pot asigura faptul că beneficiile proiectului și programului sunt realizate și susținute.

Am dezvoltat un cadru pentru a ajuta organizația dumneavoastră să implementeze BRM printr-un set de întrebări și de bune practici pentru a identifica, analiza, livrare si de a sustine beneficii care se aliniază la obiectivele strategice ale organizației. Continutul cadru sunt clasificate după cum urmează:

  • Identificarea beneficiilor așteptate
  • Realizarea/livrarea de beneficii așteptate în timpul execuției proiectului
  • Sustinerea beneficiilor dup ace proiectul s-a incheiat lucrările în curs de desfășurare au trecut la unitatea de afacere.

 

Link: – articol original

http://www.pmi.org/-/media/pmi/documents/public/pdf/learning/thought-leadership/benefits-realization-management-framework.pdf

(sursa: www.pmi.org)